Retourneren

  • Kan ik een bestelling terugsturen als ik niet tevreden ben?

    Ja, voor elke bestelling die je bij ons plaatst, geldt een wettelijke bedenktermijn van 14 kalenderdagen. Binnen die termijn kun je aangeven dat je het gekochte product toch niet wilt houden. De kosten en het risico voor het terugsturen liggen in dit geval bij jou. Na herroeping krijg je het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk terug van ons, maar uiterlijk binnen 14 dagen.  Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

    Klik hier voor het Europese modelformulier voor herroeping.

  • Wettelijke garantie

    Op alle artikelen die je bij Goedkoper.nl koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

    Neem contact op met onze klantenservice als je aanspraak wilt maken op de garantie.

    Klik hier deze link voor meer informatie over retouren en garantie bij Goedkoper.nl.

     

  • Product kapot geleverd, wat nu?

     

    Is een defect, beschadigd of incompleet product geleverd? Als dit binnen 14 dagen gebeurt dan ruilen wij het product gratis voor je om.

    1.  Vul het supportformulier in en geef duidelijk aan waarom je wilt omruilen.
    2. Je ontvangt een e-mail met de instructies voor het gratis omruilen
    3. Print je verzendlabel en plak deze op de doos. Geen printer? Laat het dan gratis afhalen.
    4. Breng je retour naar een DHL servicepunt of laat het bij jou thuis afhalen.

    Zodra we je retour hebben ontvangen in ons magazijn, versturen we direct nog een nieuw product. Je ontvangt hiervan een bevestiging per mail.

Terug