De afgelopen maanden hebben wij veel klachten binnengekregen over het niet nakomen van de gecommuniceerde levertijden. Hierbij hebben we onze klanten onjuist of niet geïnformeerd als er sprake was van een vertraging. Daarnaast was de bereikbaarheid van onze klantenservice onder de maat, met als gevolg dat klachten niet tijdig zijn opgelost.

Wij hebben alles in het werk gesteld om deze fouten te herstellen zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Omdat bestellingen in veel gevallen niet volgens de gecommuniceerde levertijd geleverd werden, hebben we er voor gekozen om de afhandeling van bestellingen in eigen beheer te doen. Sinds 1 februari 2020 is ons eigen magazijn operationeel en wordt het merendeel van onze aanbiedingen indien voor 20.00 uur besteld (op werkdagen), de volgende dag geleverd. Ook het retourproces wordt hierdoor verbeterd. 

We hebben nog een achterstand in het verwerken van bestellingen en retouren van voor 1 februari 2020.  Er wordt nu hard gewerkt om deze bestellingen te verwerken en de retouren af te handelen. Omdat wij graag onze fout willen herstellen en onze klanten duidelijk willen informeren over de status van de bestelling of klacht hebben we een apart klachtenformulier ter beschikking gesteld.

Vragen worden binnen 1 werkdag in behandeling genomen en binnen 3 werkdagen afgehandeld. Daarbij zullen we iedere klacht netjes oplossen en een compensatie bieden om de ontevredenheid proberen weg te nemen.